XxNOSTRADAMUSxX
Wer war schon an der Art? Wer geht noch? Was haltet ihr von der angeblich "wichtigsten" Kunstmesse der Welt?
War gestern an der Vernissage. Habe ca. 20 Penise, 5 unrasierte Muschis, 3 Hakenkreuze, 1 Che-Guevara-Bild und einen im Käfig eingesperten Mann gesehen. Zudem ein paar schöne Schwarz-Weiss Fotos und Dinge, von denen ich nicht weiss wie sie heissen oder ich sie beschreiben soll.
schniposa
XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:
.......War gestern an der Vernissage. Habe ca. 20 Penise, 5 unrasierte Muschis, 3 Hakenkreuze, 1 Che-Guevara-Bild und einen im Käfig eingesperten Mann gesehen. Zudem ein paar schöne Schwarz-Weiss Fotos und Dinge, von denen ich nicht weiss wie sie heissen oder ich sie beschreiben soll.
ja, was denn? kunst!
Russe
diese ganze szene ist mir suspekt !!!
ich mag kunst! wirklich! aber das ganze exclusive ultraneo tamtam geht mir ganz gewaltig auf die senkel!!
war am montag noch kurz im sudhaus - zum teil ganz ansprechende arbeiten - aber nach fünf minuten hätt ich jedem zweiten besucher am liebsten ne kräftige backpfeiffe verpasst!!
erinnert mich an hans oberlander auf sfur radio (gta SA)
"..this party is underground....exclusive....it's so exclusive...noone is allowed to come in....noone....so exclusive!!"
The-Moose
An dr Art gsehsch ame scho rächt komischi Sache...
Für mi isch es nit unbedingt Kunst so e schregi Skulptur z'mache. Kunscht isch das Ding denn für e happige Pris z'verchaufe!
Es isch scho oft vorcho, dass d Putzequipe vermeintliche Abfall entsorgt het und denn händ am negschte Tag irgendwelchi Kunschtwärk gfehlt.
alter-sack
Russe hat geschrieben:
erinnert mich an hans oberlander auf sfur radio (gta SA)
"..this party is underground....exclusive....it's so exclusive...noone is allowed to come in....noone....so exclusive!!"nnnder alte sack
PizzaBaecker
Ich verstand was du meinsch. Ich ha jo nid viel Ahnig vo Kunscht, aber bi dr modärne Kunscht schiints mir eifach so dass jede zweite Künschtler nur no druff usgrichtet isch z'provoziere & z'schocke. Überall nur Penis und Klitoris und weiss nid was alles. Es spricht mi nid würklich ah.
Aber easy, wenn's dene Lüt gfallt... sie müen eifach nid meine dass sie automatisch uff eme intelektuell höhere Niveau az'siedle sin nur weil sie's schaffe e Gummipenis knallrot azmoole und ere Plastikchueh an Euter z'kläbe, oder wie au immer. Das isch mi Meinig.
PS: ich will nid sage dass all die Sache eifach Schrott sin... aber es isch au nid jedes Kunschtwerk automatisch "guet" nur weils schockiert, skurril isch oder irgendwelchi Grenze (wo sowieso scho lang nüm bestön, wenn me's nur scho für sich selber akzeptiert) probiert z'sprenge.
Goofy
Wieviel zahle denn d Lüt für söttigi Sache? Sunscht miesst mr schwer überlege, ob ich nid Künschtler wird, denn s provoziere und schogge sott ich als FCB-Fan jo im Bluet ha, wie wärs mitere Kindlifrässer-Performance für Erläbnisorientierti oder so?
Riot-Kid
glaubmr's....d art isch öpis vom geilschte womer do in dr region
händ..muess unbedingt au no goh....nur die mongi tourischte sett
mr alli umklatsche...ich hass die alli..
4053
Riot Kid hat geschrieben:glaubmr's....d art isch öpis vom geilschte womer do in dr region
händ..muess unbedingt au no goh....nur die mongi tourischte sett
mr alli umklatsche...ich hass die alli..
die "mongi-tourischte" sin alli scho an dr vernissage gse
CHEF
Kunst isch hammer! Aber es muess nid jedem alles gfalle!
Snowy
Kunst goht mir am Arsch verbi! Hauptsach morn Obe gratis Ihneschütte!