BloodMagic
Ich ha e Movie für euch ... dä Typ wo das Movie gmacht hett stoht jetzt vorem Militärgricht .... achtung ... s isch ächt chrank!!!nnn
Panzerkinder
BloodMagic
do no d Briefli vom VBS
Gevatter-Rhein
Herrlig lächerlig die Militärfuzzeli-Briefli.
Do muesch jo sch brutal hässlig eine an dr Waffle ha dass de freiwilli so Schaize verschiggsch. Macht mi eigentlig grad aggro. Scheiss-Kinderficker das
Schranz
wie chömme die briefe ins netz?
suscht mini meinig wie dr tubi
Maetzli
Ohne die primitiven Attacken auf die Gummisusi und den Bezug zum Nahen Osten wärs noch ein witziger Film.
Kein Wunder steht der Typ vor Militgärgericht.
Schranz
Ohne die primitiven Attacken auf die Gummisusi und den Bezug zum Nahen Osten wärs noch ein witziger Film.
Kein Wunder steht der Typ vor Militgärgericht. ]
hey alter hase! selte gseh
was hesch du gege primitiven Attacken auf die Gummisusi's du softy
BloodMagic
bei den zweideutigen Anspielungen auf die Juden bzw. das problem im nahen Osten gebe ich dir sicher Recht ... das muss nicht sein. Aber das mit der Gummisusi fand ich nicht schlimm ... ist normal im Militär .. war bei uns nicht anders
Captain-Sky
Ich nehme mal an, das ist Kunst
Insgesamt finde ich es ein recht langweiliger Film, lustig nur, die Stelle mit dem Magazin und vielleicht der, der vom Dach fällt (aua...)
Biedi
Stimm dr zue. Isch eigentlich nur dr glich scheiss wo in jedere RS abgoht. Aber witzig zum aluege ischer scho und vorallem hammer gmacht.
Isch jo au toll dass si em jetzt wän e strick drus dreie.
Widr mol typisch. Zerscht döfer filme wenn offizier und alles drbi sind aber plötzlich isches widr nüme rächt will irgend e hoche sässelfurzer dr film nid guet findet. S chönt jo unseri gheimhaltig vrletze
aber respäkt dasers so durezoge het!
Schranz
findi au, glich irgendwie luschtig...au e luschtigi szene wo dr basler em konstantin eins ind kamera schuttet, guet gmacht
politischs züg miesst eifach weggloh werde...
Edberg
Schranz hat geschrieben:politischs züg miesst eifach weggloh werde...
D'Armee isch e politischs Wärkzüg und somit isch es au legitim drmit z'politisiere